tiistai 5. huhtikuuta 2011

Estenomi busineksessä

"Estenomi busineksessä"

Jos tarkoitus on pohtia, mihin estenomille sopivaan ammattiin taitoni tällä hetkellä riittävät, on edessä pitkä hiljaisuus.
-
Toki pystyisin (ilman allergiaa) edelleen tekemään koulutukselleni sopivia töitä parturi-kampaajana ja meikkaajana, sanalla sanoen asiakaspalvelijana. Siihen kyllä pystyin jo ennen tätä ensimmäistä vuotta ammattikorkeassa, joten kehitystä ei ole tainnut pahemmin tapahtua. Ikävä todeta, mutta markkinoinnista en osaa sanoa muuta kuin että "erilaistu" ja "valitse kohderyhmä". Ja hei, kirjoja olen kyllä lukenut ja projekteja tehnyt. Tuntuu, että kierrän kehää- ja kaiken lisäksi väärään suuntaan. Tai sitten olen vain toivottoman vanhanaikainen ja paikoilleen jämähtänyt, kun en nähtävästi ainakaan vielä osaa itse opettaa itseäni.
Kiinnostavina ammatteina olen ainakin jossain vaiheessa pitänyt markkinointipäällikköä (mikä vitsi), toimittajaa ja maahantuonnin ammattilaista. Tällä hetkellä saisin olla kiitollinen, jos pääsisin vaikkapa kaupan kassalle töihin, sillä "kykyni" keskittyvät näillä näkymin vain ja ainoastaan asiakaspalveluun ja myyntiin, joista molemmista minulla on kokemusta ennestään. Yrittäjänäkin olin pari vuotta, sekään ei suuremmin houkuta.
Toivotaan, että yhteinen sävel koulun kanssa löytyisi-  ja pian, onhan sitä edessä viel 2,5 vuotta.
-Jenni Riihihuhta

1 kommentti:

Jenna kirjoitti...

Aika osuva blogi, hienosti olet osannut kritisoida!